נתחיל ב"כל הכבוד ".

"לצייר את גוף חלומותייך"

לא מובן מ אליו שפינית מזמנך עבור קריאת ספרון דיגיטלי זה, שכל מטרתו הוא לעזור לך להבין כיצד להפוך לגרסא ה יותר טובה שלך.

| עודכן: יוני 24, 2023


כשצייר ניגש לשבלונה , קודם כל , יש לו וויז'ן של מה שהוא הולך לצייר .
לכן, אני מבקש ממך, רגע לפני שאנחנו ניגשים להבין איך לצייר , דמיין/י את הגוף
שעלה בראשך באותו הרגע שקראת האת ה משפט "איך לצייר את גוף חלומתיך".
זה יעזור לנו מאוד להיסגר על אילו מכחולים וצבעים להשתמש כדי להגיע לאותו יעד .
כלומר , הצבת יעד ומטרה ברורים שנדע אילו אימונים ומערכי תזונה מתאימים, כך , גם
יהיה עבורך הרבה יותר ברור , פשוט ונוח או עבור התזונאית או המאמן כושר
כשתגדיר במד ויק את מטרותיך.
אני אעזור לך לרגע לבחור מכחול וצבע .

לדוגמא:
המטרה שלי כרגע היא להרזות ולחזק את שרירי הרגליים שלי. על מנת שארגיש יותר
קליל בחיי היום- יום ואוכל לרוץ או לטייל עם חבריי בקלות.
לכן, מה שאצטרך לצורך כך, זה להיות בגרעון קלורי )תכף ניגע בזה( ותוכנית אימונים
המיועדת לחיזוק שרירי הרגליים לצורך הריצה וכמובן לא לשכוח לגמ רי מפלג הגוף
העליון )מה שמעל האגן).

עוד דוגמא:
המטרה היא בטן חטובה וסקסית, תוך כדי חיטוב והגדלת השרירים )מסת שריר).
המתכון לכך הוא שילוב אימוני כוח נכונים ומיועדים לשרירי המטרה ותזונה נכונה
ועשירה ומאוזנת מכל אבות המזון )תכך נוגעים בזה( וכמובן כמות חלבון יומית )גם זה ,
לא לדאוג).

ודוגמא אחרונה:
אם המטרה היא לגדול משמעותית במסת שריר ובמשקל, נצטרך לכך אימוני כוח
בטווח חזרות מסוים ושיטות אימונים מדויקות וכמות קלוריות העולה על המטבוליזם
תוך שמירה על תזונה בריאה ומזינה.
ייתכן שאחת הדוגמאות הללו קולעות בול למטרותייך ואם לא, זה בסדר גמור , שכן לכל
מטרה יש את הדרך שלה. שאר הפרקים בספרון זה יגעו בדרכים להשיגן.

כמה ואיך להתאמן נכון

פעם בשבוע? פעמיים? יום כן יום לא? כל יום כל הזמן? בואו נעשה סדר בבלאגן.
האידיאל הוא לאמן את אותו השריר פעמיים בשבוע. למשל , ביום ראשון אימון
ששילבתי או רק את שרירי הרגליים אז להוסיף עוד יום בשבוע לאימון הרגליים.
השאלה העיקרית שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא: מה המטרה שלכם?

לצייר גוף מחוטב עם קוביות
על מנת להשיג גוף מחוטב בדגש על קוביות , זה אומר במילים אחרות ש המטרה
שעומדת בפנינו היא שמסת השריר תהיה יותר גדולה ממסת השומן בגוף.
מבחינה תזונתית:
להוריד את אחוזי השומן וזה מתחיל באימון ונגמר במטבח. באמצעות תזונה מאוזנת
נוכל להגיע למסת שריר יותר גדולה מאשר שומן ונשיג את הגוף החטוב המיוחל !
איך אנחנו מורידים את השומן ה עיקש שמונע מאיתנו להתחטב? גלגלו בספרון זה
לעמוד 17 – שם תמצאו את הנוסחות חישוב הקלוריות והחלבונים שגופכם צריך.
מבחינה ספורטיבית:
חשוב לשים דגש על אימוני כוח, תוך עלייה במשקל/התנגדות בהדרגה ומבוקר )לא
למהר! מומלץ עם איש מקצוע( בין אימון לאימון. חשוב להשתדל להעלות את הקושי
בין אימון לאימון.
שימו לב לכל האושיות האינסטגרם. מה הסוד שלהם לקוביות? כן, כן, משקל גבוה
בתרגילים עם מאמן כושר מוסמך, אשר דואג שהם עושים זאת נכון ומבוקר ולא
קופצים למשקלים גבוהים ונפצעים.
מספר החזרות המומלץ לכל סט הוא בין 8-12 חזרות. מחקרים מראים שזה האידאל
החזרות לקבלת היפו טרפיה )הגדלת מסת שריר( וכמובן לא לשכוח שילוב אירובי
כמו שהמרצה שלי בלימודים אהבה להגיד : "מה שווה גוף של פרארי עם מנוע של פן"?

התוכן מאת מאמן הכושר משה קפלון מסטודיו color fitnes במרכז הכרמל, חיפה

לשאלות וביקורות ניתן לפנות למשה בטלפון מספר 054-7530575


נושאים קשורים: אורך חיים בריא, חיפה, דיאטה, מכון כושר, כושר, מרכז הכרמל, עצות לכושר


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *