תלמידי בית הספר "עירוני ג׳" אומרים תודה לצוותי הרפואה
מערכת כרמליסט | עודכן: פברואר 24, 2021
תלמידי חטיבת הביניים של בית הספר "עירוני ג'" החליטו לנצל את ההזדמנות בחג הפורים, כדי להודות לצוותי הרפואה בבתי החולים בחיפה
אתמול בשעות הבוקר העבירו תלמידי שכבת ח׳ של בית הספר משלוחי מנות לצוותי הקורונה בבית החולים "בני ציון" ואף זכו למפגש עם מנכ״ל בית החולים, ד״ר אהוד הוכמן, בוגר בית הספר בעצמו, אשר הודה להם על המחווה המרגשת והעניק להם תעודת הוקרה על יוזמתם.
תלמידי שכבת ט׳ של בית הספר פינקו את צוותי הקורונה של ביה"ח רמב״ם ותלמידי שכבת ז׳ חילקו משלוחי מנות מפנקים במיוחד לחיילי פיקוד העורף בביה"ח "כרמל" ולצוותי מד״א בתחנת נו״ש.בהמשך היום, יצא בשעות אחה"צ צוות של בית הספר ברכבים מקושטים, ״אוטו-טוטו", לחלק גלידות לתלמידי ביה״ס ברחבי השכונה.
נושאים קשורים: עיריית חיפה
