"טכניון על הבר" – בירה אוכל והרצאות

הטכניון משיק סדרת הרצאות מדעיות מונגשות לקהל הרחב, בלב הקמפוס. ההרצאה הראשונה - "מי מפחד ממזון מעובד?", התמלאה תוך יום. הפרטים בכתבה.

| עודכן: אפריל 15, 2024


הטכניון ממשיך לייצר הרצאות בעלות ערך מוסף לקהל הרחב, במטרה לחזק אף יותר את החיבור לתושבי הערים שבקרבת הקמפוס. לאור הצלחת מיזם "מדע על הבר", אשר נערך בשנים האחרונות במרכזי בילוי בחיפה בהובלת חוקרי הפקולטות, מזמין הטכניון את הקהל הרחב להתארח בבית הסטודנט בקמפוס, לערב על הבר עם בירה, יין, אוכל, מדע וכל מה שביניהם.


תחת הכותרת "מי מפחד ממזון מעובד", יציג פרופ' אורי לזמס מהפקולטה להנדסת ביוטכנולוגיה ומזון, כיצד פיתוחים אחרונים בתעשיית המזון ישנו בקרוב את הרגלי התזונה של כולנו, בדגש על עיבוד מזון מקדם בריאות והעלאת הערכים התזונתיים שאנו צורכים.

הקדמה המדעית והטכנולוגית שלנו פותחת צוהר להנדס מזונות מרכיבים שונים, בריאים יותר, באמצעות כלים מדעיים. יכולת שהיא חסרת תקדים ועושה שימוש אף בטכנולוגיות וכלים חישוביים מתקדמים.

בהרצאתו, יבחן פרופ' לזמס שאלות כמו האם יש מקור חלבון המתאים יותר לגברים או לנשים? האם בעתיד נאכל מזון המותאם לנו על פי המין שלנו? מזון שיעזור לנו להזדקן טוב יותר? ואולי בכלל אנו במהלכה של מהפכת מזון שתביא להנדסת מזונות שהותאמו עבורנו אישית? פרופ' לזמס חושף את החדשות האחרונות ממעבדות המחקר, משלבי הפיתוח ועד שלבי העיבוד.


ההרצאה תתקיים בתאריך ה-15.4, בשעה 20:00, בפאב "הכבשה השחורה", בית הסטודנט, הטכניון.

סדרת ההרצאות פתוחה לקהל הרחב, ללא תשלום.

בתמונה: פרופ' אורי לזמס, מהפקולטה להנדסת ביוטכנולוגיה ומזון. קרדיט צילום: זיו כץ, סטודיו לוסידו

נושאים קשורים: טכניון, סטודנטים, הרצאות


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *