התחממות צפונית: תרגול אר"ן בבית החולים כרמל

על רקע התחממות הגזרה הצפונית וכחלק משמירת מוכנות החירום הנכונה תמיד בבית החולים כרמל, נערך בכרמל תרגיל אר"ן פתע המדמה אירוע רב נפגעים רחב בגזרת חיפה והסביבה.

| עודכן: אפריל 21, 2024

הצוותים בתרגול. קרדיט – צילום: ירון חזן דוברות כרמל

במהלך התרגיל הוזרמו עשרות פצועים מדומים ותוך פרק זמן קצר לבית החולים. בתרגיל תורגלו לראשונה ובהצלחה בכרמל,  מערכות קשר חדשות שנרכשו על ידי ביה"ח וכן שינויים שהוכנסו בפריסת בית החולים לאור לקחי בתי החולים בדרום מאירועי 7 באוקטובר.


ד"ר בני רביב, אחראי שעת חירום בכרמל מעדכן כי "במהלך התרגיל שבוצע בהצלחה רבה תורגלו כלל מערכי בית החולים החל ממשרד קבלת חולים וצוותי המנהל, יחידות השינוע והלוגיסטיקה, מערך הביטחון, המחלקה לרפואה דחופה על צוותי הרפואה והסיעוד המיומנים שלה, מערך חדרי הניתוח ומכון הדימות, השירות הסוציאלי, בנוסף לצוותי מחלקות בית החולים שנקראו לסייע בקליטת הנפגעים".


יפעת אלון, מנהלת הסיעוד של חדר המיון מעדכנת כי במהלך התרגיל כל אתרי המיון אתר קלים ודחק, אתר בינוניים וקשים, חדר הלם וכל האתרים והצוותים פעלו בצורה מופתית ועל פי פק"לי החירום המעודכנים ביותר.


התרגיל תואם על ידי אחות אחראית שע"ח של בית החולים מרינה ניחנביץ', ונוהל על ידי סגן מנהל בית החולים ואחראי שע"ח ד"ר בני רביב שסיכם את התרגיל ואמר, כי "התרגיל וכלל צוותי כרמל עבדו בצורה טובה ומקצועית ובנוסף הופקו בתרגיל גם לקחים חשובים נוספים שיסייעו לשפר עוד את תגובת בית החולים לחירום בעתיד".

יפעת אלון מנהלת הסיעוד של חדר המיון. צילום: ירון חזן דוברות כרמל
רופאי כרמל בתרגיל. קרדיט – צילום: ירון חזן דוברות כרמל

נושאים קשורים: בית חולים כרמל, תרגיל חירום


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *