יחידת השיטור הימי חילצה הבוקר תושב אור עקיבא וביתו שיצאו לשייט בקיאק בחוף קיסריה
מערכת כרמליסט | עודכן: דצמבר 12, 2020
יחידת השיטור הימי של משטרת ישראל הוזעקה אל חוף קיסריה עם קבלת דיווח במוקד 100 על תושב אור עקיבא בן 44, שחתר בקיאק יחד עם בתו בת ה-10 ובשל גובה הגלים הקיאק הוצף במים ולפיכך לא יכול היה לחזור אל החוף
בתוך כך, צוות השיטור הימי של מחוז חוף פתח בסריקות אחר החותרים עד לאיתורם כק״מ מהחוף כשהם אוחזים בקיאק וגופם בתוך המים, חילצו אותם מהמים והביאו אותם לחוף מבטחים שם טופלו ע״י מד״א.
במשטרה שבים ומדגישים את החשיבות של שייט נכון ובטוח, הכולל:
• שייט עם שותפים תוך הצטיידות באמצעי תקשורת
.• השארת איש קשר "מחוץ למים" – לדיווח בעת הצורך
• נשיאת מכשיר טלפון נייד במתקן אטום למים
• בעת סכנת חיים – דיווח מיידי למוקד 100 – מוקד החירום של משטרת ישראל
נושאים קשורים: משטרת ישראל, קיאק