3 תושבי עכו נעצרו בחשד להחזקת סמים מסוכנים מסוג הרואין וקוקאין בכמות גבוהה
מערכת כרמליסט | עודכן: נובמבר 24, 2021

במסגרת האכיפה הממוקדת של משטרת ישראל בתחום הסמים, למען שלום הציבור, פעלו אתמול בלשי תחנת עכו בעיר בשת"פ לוחמי יס"מ.
בתוך כך, במהלך חיפוש שנערך בביתו של תושב עכו, השוטרים תפסו כ- 170 גרם של חומרים החשודים כסמים מסוג הרואין וקוקאין ועצרו 3 תושבי העיר (26,27,38) החשודים בהחזקתם והסמים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.
בכוונת המשטרה לבקש הבוקר להאריך את מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בעכו.