הנהלת רוטרי "עמיתים" נהריה ונגיד רוטרי ישראל ביקרו במרכז הרפואי לגליל

| עודכן: אוקטובר 31, 2021

צילום: רוני אלברט באדיבות המרכז הרפואי לגליל

הנהלת מועדון רוטרי "עמיתים" נהריה ערכה ביקור במרכז הרפואי לגליל, יחד עם נגיד האזור (רוטרי ישראל), עו"ד חיים קנת.

בתחילה הציג בפניהם סגן המנהל, ד"ר צבי שלג, סקירה על המרכז הרפואי, הכוללת את סיכום תקופת הקורונה ואתגרים לעתיד. בהמשך ערכו המשתתפים סיור במרכז הסימולציה וההדרכה הארצי, בהדרכתם של מנהל מחלקה כירורגית א', ד"ר אלי קקיאשווילי, והרופא המתמחה ד"ר מוחמד מנסור.

צילום: רוני אלברט המרכז הרפואי לגליל

הנהלת המועדון התרשמה מאוד ממרכז הסימולציה הייחודי, המשמש מעין מערך לשיפור היכולות והמיומנויות הקליניות של סטודנטים לרפואה, סטאז'רים ורופאים, ובמסגרת ההדרכה התנסו המשתתפים במכשירים השונים.

במהלך הביקור העניק נגיד רוטרי ישראל לד"ר שלג את דגלון רוטרי וכמו כן שי לעובדים – הספר "להיות רופא: מסע לחמש יבשות" מאת איילה ראובן-ללונג.
ד"ר שלג הודה לנשיא המועדון, ד"ר טומי הרשקוביץ, ולנגיד רוטרי ישראל, חיים קנת, על הביקור ועל שיתוף הפעולה המבורך.

רוטרי "עמיתים" נהריה כולל 46 חברות וחברים (בני זוג), בעלי מקצוע מובילים, הפועלים בהתנדבות בתחומים שונים, ובהם פעילויות בקרב בני נוער (תחרות "הנואם הצעיר"), סיוע לקהילות נזקקות ולנוער עם מוגבלויות, וכן פעילות חברתית בתוך המועדון.

צילום: רוני אלברט המרכז הרפואי לגליל


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *