הלך לעולמו איציק בוזגלו, יו"ר ועד העובדים במרכז הרפואי לגליל
מערכת כרמליסט | עודכן: ספטמבר 27, 2021

יצחק (איציק) בוזגלו, ששימש יו"ר ועד עובדי מינהל ומשק (מנמ"ש) במרכז הרפואי לגליל בנהריה, הלך הלילה לעולמו במפתיע, והוא בן 67.
בוזגלו, שהיה אמור לפרוש לגימלאות בחודשים הקרובים, עבד במרכז הרפואי במשך 40 שנה, מתוכם 30 שנה כיו"ר ועד עובדי מנמ"ש. במקביל שימש מנהל מחלקת המשק.
במסגרת תפקידו כיו"ר הוועד שמר בוזגלו בקנאות על זכויות העובדים, תוך שניהל, בשיתוף עם ההסתדרות במרחב גליל מערבי, מאבקים שונים למען זכויותיהם.
מנהל המרכז, פרופ' מסעד ברהום:
"זהו יום עצוב מאוד למרכז הרפואי לגליל. איציק היה איש של אנשים, מנהל נערץ, מנהיג חכם וחבר אמיתי לדרך. תרומתו וטביעות אצבעותיו ניכרות בכל מימדי העשייה בבית החולים. רוחו, סגנונו, יכולותיו והאהדה העצומה אליו, הביאו למרכז הרפואי לא מעט הישגים במשך שנים רבות. אזכור אותו תמיד כפי שהיה: נמרץ ומחויך, חיוני ואופטימי, מלא רצון לסייע ותמיד ראשון בכל דבר אליו נדרש. אני משתתף בצערם של מירי ובני משפחתו, שלעולם יהיו חלק ממשפחת המרכז הרפואי שלנו".
בוזגלו ז"ל, שהתגורר בנהריה, הותיר אחריו אשה, מירי, אף היא עובדת המרכז הרפואי, וחמישה ילדים.
היום (שני) בשעה 12:00 יובא בוזגלו למנוחת עולמים בבית העלמין כברי.
יהי זכרו ברוך.