נערה בת 18 מכפר יאסיף שנפלה מגובה רב בביתה נפטרה במרכז הרפואי לגליל

| עודכן: ספטמבר 22, 2021


במוקד 100 התקבל לפני זמן קצר דיווח, בדבר תושבת כפר יאסיף כבת 18 שנפלה מהקומה השניה בביתה.

עפ״י גורמי רפואה הקורבן פונתה למרכז הרפואי לגליל בנהריה כשהיא במצב אנוש תוך ביצוע פעולות החיאה והמשך היום נקבע מותה.

המשטרה פתחה בבדיקת הנסיבות ועכבה לחקירה שני אחיה של הקורבן בשנות ה-20 לחייהם.

מהמרכז הרפואי לגליל נמסר: נקבע מותה של הנערה בת ה-18 מכפר יאסיף שנפלה מגובה.
הנערה הובאה ע"י שירותי חיאן במצב אנוש ותוך כדי החייאה, שנמשכה בחדר ההלם ולאחר מכן ביחידה לטיפול נמרץ ילדים, שם אושפזה.

מנהל היחידה, ד"ר יואב הופמן, מסר כי הנערה סבלה מחבלת ראש ופגיעה רב מערכתית, ולמרות המאמצים הרבים להציל את חייה, נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.
אנו משתתפים בצער המשפחה ומחבקים אותה בשעותיה הקשות.




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *