המשטרה עצרה אתמול 4 תושבי כפר יאסיף בחשד שהחזיקו בנשק ותחמושת
מערכת כרמליסט | עודכן: אוגוסט 22, 2021

במסגרת האכיפה הממוקדת של משטרת ישראל בתחום האמל"ח, למען ביטחון הציבור, פעלו אתמול שוטרי תחנת גליל מערבי, בכפר יאסיף.
במסגרת הפעילות תפסו השוטרים בחצר בית בכפר אקדח וכן מחסניות.
כלי הנשק נתפס והועבר להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל ועצרו 3 תושבי הכפר בשנות ה- 20 לחייהם ותושב הכפר בן 65, בחשד להחזקתם.ז
בכוונת המשטרה לבקש הבוקר להאריך את מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בעכו.