"מעשים טובים" – שוטרי מוקד השליטה המחוזי של מחוז חוף במשטרה סייעו היום בחלוקת מנות מזון לנזקקים בקריית מוצקין

| עודכן: מרץ 21, 2021


במסגרת יום המעשים הטובים פעלו היום שוטרי מוקד השליטה של משטרת מחוז חוף בעשייה למען הזולת ועשיית טוב. השוטרים, יחד עם מתנדבי ארגון "פתחון לב" והרשות המקומית בקריית מוצקין סייעו במהלך היום בחלוקת מנות מזון לנזקקים.

קרדיט: דוברות המשטרה

מפקד מרכז השליטה, רפ"ק קובי מרקוביץ ציין בסיפוק כי "פעילות זו הינה פעילות מתמשכת של עשיית טוב הנעשית כל השנה על ידי שוטרי משטרת ישראל גם בשגרת העבודה וגם בימים מיוחדים כפי שבוצעה היום. הפעילות תרמה הן לציבור והן לשוטרים עצמם. נמשיך בעשייה למען הציבור".


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *