שברו את המנחוס

מכבי חיפה הצליחה לנצח את "הסוס השחור" שלה בליגה - בני ריינה, כשהיא מביסה אותה במגרש הביתי שלה עם חמישה שערים וזה עוד לאחר פיגור של הירוקים כבר בדקה הראשונה. פיירו ודין דוד מאותתים שהם צמד החלוצים "החם" בליגה עם שיתוף פעולה נהדר והירוקים כבר עם הפנים למשחק העונה מול מכבי ת"א בשבוע הבא.

| עודכן: מאי 4, 2024

מכבי חיפה מנצחת סוף סוף את בני ריינה בחוץ. קרדיט:מכבי חיפה האתר הרשמיץ

הערב שיחקה מכבי חיפה את משחקה השלישי בליגה מול בני ריינה, כשבשני המפגשים הקודמים הקבוצה הביתית ניצחה בצדק והשאירה את הירוקים פעורי פה. בתחילת הפלייאוף העליון, הגדילה לעשות הקבוצה מהמגזר כשהיממה את מכבי חיפה ב"סמי עופר" 2:1, במשחק שיש שיגידו שהכריע את האליפות לטובת מכבי ת"א וקבע רשמית שבני ריינה היא פשוט המנחוס של מכבי חיפה.

גם המשחק הערב התחיל בתחושה שהירוקים פשוט מאבדים את זה מול ריינה, כשכבר בדקה ה-1 מכבי ביצעה עבירה מיותרת בצד הרחבה, עם כדור חופשי שהביא לשער היתרון של המארחים. רק שהפעם, בניגוד למשחק הקודם ב"סמי עופר", הירוקים יצאו מההלם מהר וכעבור רבע שעה ביצעו מהפך מדהים עם צמד החלוצים החדש-ישן הלוהט בליגה, פיירו את דוד, שהיו במקום והראו לריינה שמכבי כבר לא מוכנה להפסיד נקודות מול הקבוצה של שרון מימר.

לא רק פיירו ודוד חזרו בכושר נהדר מהפציעה הממושכת שעברו, אלא גם מחמוד ג'אבר שמשתפר ממשחק למשחק, והערב בישל את השער השני והשלישי. לגבי פוטנציאל יכולתו של ג'אבר אין ספק וראינו זאת בעונות הקודמות, אך הבעיה שהשחקן עם היסטורית פציעות לא קטנה ונשאר לקוות שימשיך להיות כשיר במשחקים שנותרו לסוף העונה ולהביא את המשחק היעיל שלו במרכז השדה עם מסירות האומן, כמו שהיה בשער השני שבישל לדין דוד.

מכבי ת"א תשלים את משחקה החסר ביום שני מול בני סכנין, במשחק בו חיפה תקווה שתהיה הפתעה שתצמצם את הפער בטבלה, אך גם במידה ולא, בשבוע הבא משחק ההזדמנות האחרונה של הירוקים לצמצם את הפער מהצמרת ולקוות למעידה של הצהובים בהמשך ואולי בכל זאת, לעשות את הבלתי יאומן לעבר אליפות רביעית ברצף.

פיירו ודין דוד. הצמד "החם" בליגה. קרדיט:מכבי חיפה האתר הרשמי.

נושאים קשורים: מכבי חיפה, ליגת העל


מעקב
הודע על
guest
0 Comments
פידבקים מוטבעים
ראה את כל התגובות