"ארבע מי יודע?"

מכבי חיפה עם הצגה ב"סמי עופר" לאחר 4:1 אדיר על הפועל ב"ש. דין דוד כיכב במשחק ענק עם צמד גדול (וגם עם החמצה נדירה), עבדולאיי סק והשוער כיוף עם בישול בכורה בליגה, ושער בכורה של פודגוראנו, סיכמו משחק שהיה ברובו במעמד צד אחד והחזיר חיוך לאוהדים הירוקים.

| עודכן: אפריל 20, 2024

דין דוד ומכבי חיפה חוזרים לכבוש שערים ב"סמי עופר". קרדיט:מכבי חיפה האתר הרשמי.

הפעם האחרונה שעבדולאיי סק בישל שער הייתה במשחק הראשון של העונה במוקדמות ליגת האלופות מול האמרון ספרטנס המלטזית, אז בישל הסנגלי את השער השלישי לפיירו, במשחק שגם הסתיים ברביעייה למכבי ובתקופה שהכל נראה ורוד לירוקים גם במפעל האירופי. אולי זה סמלי שהיום מכבי חיפה, מזה תקופה לא קצרה חוזרת לתת הצגות בבית ולשחק כדורגל יפה.


דין דוד, כמה היית חסר? סביר להניח שזה כבר מאוחר מדי לגבי העונה, אבל כיף לראות שהרווחנו מחדש חלוץ שהיה חסר כל כך, במיוחד בתקופה שלקבוצה הכי הייתה חסרה רגל מסיימת. במשחק הערב דין דוד כבש גם עם משחק הראש הנפלא שלו וגם עם בעיטה לחיבורים באחד על אחד מול שוער האורחים ניב אליאסי.

לא רק את "דינדה" הרוויחו בחיפה אלא גם עילאי חג'ג', עוד שחקן שחזר מפציעה, שחקן בית וצעיר מבטיח שחזר עם אותו רעב שהיה לו לפני הפציעה: מאיים לשער, חוטף ונלחם על כדורים וכל הזמן עושה תנועה, תענוג לעיניים.

זה לא סוד שלהפועל ב"ש יש משחק באמצע השבוע בחצי גמר גביע המדינה וניכר שהראש של השחקנים כבר שם, אך אם זה השפיע על המשחק או לא, זה לא צריך לעניין את הירוקים שמאז ה25 לפברואר, לא הצליחו לכבוש יותר משער אחד בליגה והפעם היו עם שניים כבר בדקה ה-30.

במחזור הבא "דרבי" מול הפועל חיפה, קבוצה שעושה עונה יפה אך ביזתה את עצמה מול מכבי ת"א במשחק היום ופיגרה בשני שערים כבר בדקה ה-9, בעיקר בגלל טעויות לא מחוייבות המציאות בהגנה. סביר להניח שב"סמי עופר" מול היריבה העירונית זו תהיה אופרה אחרת, הפעם הפועל לא תרשה לעצמה לזלזל ותיתן הכל כדי להרוס למכבי חיפה עוד 3 נקודות, כשמסאיי דגו וחניכיו עדיין אופטימים ויקוו למעידה של מכבי ת"א מול בני ריינה בחוץ.

דין דוד. חזר לפורמה עם צמד נהדר. קרדיט:ףמכבי חיפה האתר הרשמי.

תגובה אחת על “"ארבע מי יודע?"”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *