"חיפה שלנו" סיכמה עם חד"ש על הצטרפות לקואליציה

סיעתו של ראש העיר יונה יהב, סיכמה עם סיעת חד"ש על הצטרפותה לקואליציה העירונית. יו"ר חד"ש רג'א זעאתרה יהיה סגן ראש עיר מחצית מהקדנציה.

| עודכן: אפריל 1, 2024

יו"ר חד"ש, רג'א זעתרא. קרדיט:ראובן כהן

סיעת חד״ש תחזיק בתיק החברה הערבית ונציג מטעמה יכהן כיו"ר הוועדה לענייני החברה הערבית וקידום השוויון. הוועדה תפקח ותקדם את פעילויות העירייה בתחומי חינוך, תרבות, ספורט, קהילה, רווחה, תפעול ותיירות בחברה הערבית. לצד הוועדה תפעל מנהלת השוויון אשר תסייע לה בפעילותה.

עוד סוכם כי נציג חד"ש יכהן כיו"ר בית הגפן, ונציג מטעמה יכהן גם כיו"ר הוועדה למיגור אלימות ויו"ר הוועדה להנחות בארנונה. נציגי הסיעה יכהנו כחברים בוועדות כספים, חינוך, תכנון ובניה, רווחה, שימור, מעמד הילד, בטיחות בדרכים ובעוד ועדות ותאגידים.

על פי ההסכם יכהן רג'א זעאתרה כסגן ראש עיר במחצית הקדנציה, לפי הסכם רוטציה.

כמו כל ראשי סיעות הקואליציה העירונית בחיפה, יו"ר סיעת חד"ש התחייב בשמו ובשם כל חברי סיעתו, כי לאורך כל תקופת הקדנציה במועצת העיר חיפה, ובכל תפקיד שהוא, לא ישללו את קיומה של מדינת ישראל או יתמכו במאבק מזוין של מדינת אויב או ארגוני טרור כנגד מדינת ישראל.

ראש העיר יונה יהב: "סיעת חד"ש מצטרפת לקואליציה רחבה של סיעות אשר רואות את טובתה של חיפה ותושביה. חיפה תמיד הייתה בית ליהודים וערבים, לחמש דתות ומגוון קהילות".

נושאים קשורים: עיריית חיפה, יונה יהב, החברה הערבית


מעקב
הודע על
guest
0 Comments
פידבקים מוטבעים
ראה את כל התגובות