שר הבריאות בחניכת מרכז רפואי בטירת הכרמל

מכבי שירותי בריאות, חנכה באופן רשמי את המרכז הרפואי החדש בטירת הכרמל. המרכז הרפואי החדש נוסף למרכז הרפואי הקיים ויעניק מענה מקצועי ואישי בתחומי הרפואה הראשונית והמקצועית.

| עודכן: מרץ 6, 2024

שר הבריאות אריאל בוסו במעמד חניכת המרכז הרפואי בטירת כרמל. קרדיט צילום: מכבי

בצל המלחמה, שר הבריאות ח"כ אוריאל בוסו, הגיע אמש (שלישי) לחניכת המרכז הרפואי החדש של מכבי שירותי בריאות בטירת הכרמל, יחד עם מנכ"לית מכבי, סיגל דדון-לוי, ראש מחוז צפון של מכבי, אלון אלפרוביץ, מנהלת מכבי במרחב זיכרון-טירת הכרמל, טלי תל, הרה"ג אשר גוואטה, רב קהילת שאגת אריה, טירת כרמל לקביעת המזוזה ומכובדים נוספים. בכירי מכבי הציגו לשר בוסו את הפעילות הענפה של מכבי במחוז הצפוני בעת שגרה, וכן את המוכנות להסלמת הלחימה. השר בוסו שוחח עם הצוותים הרפואיים והודה להם על עבודת הקודש שהם מבצעים בכל ימות השנה, ובעת חירום בפרט.

שר הבריאות ח"כ אוריאל בוסו, אמר בפני הצוותים הרפואיים: ״אנחנו ערים לעבודת הקודש שאתם במכבי עושים מדי יום. החיבור לקהילה והמלאכה של מובילי השירות מסייעים להבין את הצרכים של המטופלים. מאז ה-7 באוקטובר, מערכת הבריאות היא חלק ממערך הלחימה ונמצאת בחזית. ללא השותפות של קופות החולים, לא היינו יכולים לעמוד במשימות הללו. מכבי קופה מובילה בשירות, ברפואה ובטכנולוגיה ומובילה בתכנון בריאות הנפש – תחום בו חייבים כעת לתת את המענה. הגעתי לכאן היום כדי להודות לכם, הנהלת מכבי ולכלל צוותי הרפואה על עבודת הקודש. יישר כח".

מנכ"לית מכבי שירותי בריאות, סיגל דדון-לוי, ציינה: "אני מבקשת להודות לשר הבריאות שבחר לכבד אותנו כאן היום. שר בריאות שרואה את טובת מערכת הבריאות, נוכח בשטח ופועל ללא הפסקה לטובת תושבי ישראל. זה בא לידי ביטוי בקידום סל הבריאות, בתחום בריאות הנפש ובעוד עשרות נושאים. המרכז הרפואי שחנכנו היום יעניק מענה רפואי נוסף לתושבי טירת הכרמל בהתאמה לצרכים הדרושים. מכבי ממשיכה להוביל בשביעות הרצון, באיכות הרפואית ובניהול התקציב ומזה עשר שנים היא הקופה הצומחת ביותר. מכבי פועלת מתוך מצוינות בלתי מתפשרת להעניק לחברי מכבי את השירות הטוב ביותר ואנחנו רואים זאת גם בתוצאות״.

ראש מחוז הצפון של מכבי, אלון אלפרוביץ, הוסיף:"בימים מורכבים אלו, אנו גאים להרחיב את מעטפת שירותי הרפואה בטירת הכרמל. כארגון בריאות מוביל אנחנו שואפים להנגיש את השירותים הרפואיים הנדרשים בתוך הקהילה בזמינות גבוהה. אנחנו רואים את טובת החברים לנגד ענינו ופועלים כל העת להרחבת השירותים בעיר ולמתן שירות מותאם, אישי ונגיש לכל חבר".

גם בימים אלו, מוסיפה מכבי שירותי בריאות לשדרג ולהרחיב את זמינות שירותי הרפואה עבור חבריה. פתיחת המרכז החדש מהווה בשורה עבור הקהילה המקומית, כאשר עם פתיחת המרפאה הוגברו שירותי הרפואה של מכבי בעיר ועלייה בזמינות השירותים הרפואיים. המרכז החדש שוכן במיקום מרכזי ונגיש ברחוב העצמאות 10, ובו ניתנים כלל שירותי הרפואה הראשונית הכוללים רפואת משפחה, ילדים ונשים.

במקביל לפתיחת המרכז הרפואי החדש, שירותי הרפואה במרכז הקיים הממוקם בקניון לב העיר, ימשיכו לפעול כרגיל. במרכז הנוכחי מוצעים כלל שירותי הרפואה הראשונית לצד שירותי רפואה מקצועית בתחומים רבים ביניהם; אורתופדיה, גסטרולוגיה, עור, אף-אוזן-גרון, רפואת נשים ואולטרסאונד, שירותי אחיות, מעבדה ומשרד.

קרדיט צילום: מכבי
קרדיט צילום: מכבי

נושאים קשורים: מכבי שירותי בריאות, טירת כרמל, מרכז רפואי, שר הבריאות


מעקב
הודע על
guest
0 Comments
פידבקים מוטבעים
ראה את כל התגובות