נעצרו בני זוג תושבי נהריה בחשד לפריצה וגניבה ציוד מאתרי בניה בשווי אלפי שקלים.
מערכת כרמליסט | עודכן: יוני 15, 2023

המשטרה פתחה בחקירה בתאריך 8.6.23, עם קבלת דיווח על פריצה למספר דירות נעולות אך לא מאוכלסות, באתרי בניה בעיר נהריה כאשר מהדירות נגנב ציוד בשווי אלפי שקלים.
שוטרי תחנת נהריה הגיעו למקום והחלו באיסוף ראיות ובתוך כך, עם התקדמות חקירה , השוטרים עצרו בתאריך 13.6.23 בני זוג תושבי נהריה ותושב שייח דנון (30,43,53), במקביל לפעולות נוספות אשר הובילו להשבת הציוד הגנוב.
לבקשת המשטרה מעצרם של החשודים הוארך עד לתאריך 16.6.23