4 חשודים בגידול והפצת סמים נעצרו על ידי משטרת ישראל בטבריה

| עודכן: נובמבר 14, 2021

צילום: דוברות המשטרה

בבניין מגורים בטבריה(גוש עציון 14) חוברו 5 דירות יחד. בדירות נתפסה מעבדת סמים שבה גודלו מאות שתילי מריחואנה בשיטת "הידרו" בשלבי יבוש במשקל כולל של כ-120 ק"ג * המוערך בשווי מליוני שקלים, במהלך חיפוש נתפס אקדח 9 מ"מ באחת השקיות במקום.

בהתאם לבקשת המשטרה מעצרם של ארבעת החשודים בשנות ה-20 לחייהם(בני ברק) הוארך בבית משפט בטבריה עד לתאריך 16/11.

בפעילות נוספת בעיר ברחוב יהודה הנשיא נתפסה מעבדת הידרו בבית ובה 100 שתילים מסוג מריחואנה כמו כן נתפס ציוד רב לגידול ,יבוש והפקת הסם ונבדק הקשר בגידול 2 המעבדות .

משטרת ישראל פועלת בכל המישורים ותוך שימוש בכלל האמצעים העומדים לרשותה במסגרת מאמציה לסיכול יצור והפצת סמים אשר לרוב מוצאים את דרכם לבני הנוער, אשר במקרים מסוימים הסמים הללו מהווים עבורם מדרון חלקלק שעלול להפוך לצריכה שוטפת של סמים, התמכרות ואף חבירה לגורמים עבריינים.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *