שוטרי תחנת נהריה בשת"פ השיטור העירוני, פעלו בסוף השבוע נגד כלי רכב משופרים המסכנים את חייהם של משתמשי הדרך ופוגעים באיכות חייהם של האזרחים באזור

| עודכן: אוקטובר 10, 2021

צילום: דוברות המשטרה

שוטרי תחנת נהריה ערכו בסוף השבוע פעילות נגד כלי רכב שעברו שינויים ושיפורים בצורה לא חוקית. כלי הרכב פועלים בעיקר בשעות הלילה המאוחרות ופוגעים באיכות חייהם של התשובים באזור.

בתוך כך, בסוף השבוע במהלך המבצע נרשמו 15 קנסות לבעלי כלי הרכב בגין עבירות שונות:

השוטרים רשמו מס' קנסות לרוכבי אופנועים שהוכנסו בהם שיפורים שונים, שנסעו בפראות בעיר והרעישו בצורה חריגה

השוטרים תפסו 7 כלי רכב משופרים בבעלות תושבי אום אל פחם, לכלל הנהגים נרשמו מס' קנסות נרשמו לרוכבי אופנועים שהוכנסו בהם שיפורים שונים והם הורחקו מהעיר.

משטרת ישראל פועלת בצורה יזומה מעת לעת במבצעי אכיפה כנגד נהגים המשפרים את כלי הרכב שלהם בצורה מסוכנת לעצמם ולמשתמשי הדרך. המשטרה נאבקת כדי לרסן את תופעת שיפור כלי הרכב והנהיגה המסוכנת במכוניות אלו שנוסעות בכבישי ישראל בצורה פראית תוך התנהגות בריונית כלפי אזרחים שומרי חוק.

צילום: דוברות המשטרה


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *