בניין עיריית חיפה הואר הערב בצבעי דגל מרוקו
מערכת כרמליסט | עודכן: ינואר 12, 2021
היום לפני 60 שנה טבעה ספינת אגוז בדרכה ממרוקו לארץ ישראל, בה קיפחו חייהם 44 מנוסעיה . זה היה למעשה אירוע מכונן במסגרתו נפתחו שערי מרוקו על ידי המלך לעליה חוקית.הארת הבניין היא לזכרם של הנספים, כמה מבני משפחותיהם מתגוררים בעיר.
נושאים קשורים: עיריית חיפה, מרוקו