תושב נהריה בן 18 נתפס נוהג במהירות גבוהה מהמותר וזומן לשימוע בתחנת המשטרה בעיר
מערכת כרמליסט | עודכן: נובמבר 24, 2021

במהלך פעילות אכיפה ממוקדת של שוטרי תחנת נהריה נגד עבירות מהירות, נקלט אמש רכב פרטי באמצעות מכשיר ה"ממלז" במהירות של 141 קמ"ש במקום 80 קמ"ש בכביש עירוני.
הנהג, תושב נהריה, נהג חדש בן 18, זומן לשימוע הבוקר בתחנת נהריה וכן להליך שיפוט מהיר בבית משפט לתעבורה בקריות.
נהיגה במהירות מופרזת מסכנת את ציבור הנהגים. שוטרי משטרת ישראל פועלים לאתר נהגים אלה ולהרחיקם מהכביש, במטרה להגביר את ההרתעה ולשמור על חיי ציבור משתמשי הדרך.