תושבי כרמיאל מוקירים ומחזקים את פצועי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה- בניין העירייה הואר בירוק

| עודכן: נובמבר 21, 2021

בניין עיריית כרמיאל (צילום: דוברות עיריית כרמיאל)

ראש העיר משה קונינסקי: "תודה גיבורי החיל. החלמה מלאה לכולכם"

בניין עיריית כרמיאל הואר הערב בצבע ירוק. ראש העיר משה קונינסקי : "בכל המדינה מציינים היום את יום ההוקרה לפצועי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. בשמי ובשם תושבי כרמיאל תודה גדולה לנכים שגופם ונפשם נפגעו בקרב ובפיגועים".

ראש העיר מדגיש: "תרומתכם לביטחון ישראל גדולה ובלתי נתפשת. כאות הצדעה הארנו הערב את בניין העירייה בצבע הירוק. תודה גיבורי החיל. החלמה מלאה לכולכם".


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *