שלושה מוזיאונים נוספים שנבחרו להשתתף בפיילוט המוזיאונים אושרו ויוצאים לדרך
מערכת כרמליסט | עודכן: נובמבר 30, 2020
משרד התרבות והספורט מבשר על עוד שלושה מוזיאונים נוספים, בצפון, בדרום ובמרכז, אשר נבחרו להשתתף בפיילוט המוזיאונים שאושר ויוצא לדרך
1. מוזיאון המזגגה, קיבוץ נחשולים.
2. מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, תל אביב.
3. מוזיאון הנגב לאמנות, באר שבע.
בהמשך לסיכומים בין שר התרבות והספורט ושר הבריאות ובהתאם לאישור הקבינט בשבוע שעבר, הצטרפו לפיילוט המוזיאונים שאושר וייצא לדרך כבר בימים הקרובים עוד כשלושה מוזיאונים חדשים. בשלב הראשוני ישתתפו בפיילוט מספר מוזיאונים מצומצם תחת מתווה מוקפד, במטרה כי בהמשך כלל המוזיאונים יפתחו בצורה בטוחה.
שר התרבות והספורט חילי טרופר:"אני שמח כי הצלחנו להכניס עוד כשלושה מוזיאונים ברחבי הארץ בפריסה ארצית צפון, דרום ומרכז. אני מזמין אתכם לבקר במוזיאונים הפתוחים תוך שמירת כללי משרד הבריאות על מנת שהפיילוט יצלח ואנו נחזיר לשגרה בטוחה את התרבות שלנו. הדרך עוד ארוכה אך זהו צעד ראשון וחשוב."
נושאים קשורים: משרד הספורט והתרבות