תושב עכו נעצר לאחר שפגע עם רכבו בבית כנסת בעיר תוך כדי שהוא נוהג בגילופין
מערכת כרמליסט | עודכן: נובמבר 30, 2022

המשטרה פתחה בחקירה הלילה עם קבלת דיווח על שמיעת פיצוץ ברחוב גיבורי סיני בעיר עכו.
שוטרי תחנת עכו שהגיעו למקום, הבחינו ברכב שפגע בבית כנסת וגרם לנזק מקום.
נהג הרכב שככהנ היה בגילופין התנגד למעצרו ותקף שוטרים.
החשוד, תושב עכו בשנות ה- 20 לחייו, נעצר לחקירה בתחנת משטרת עכו, רכבו נתפס ובכוונת המשטרה לבקש היום להאריך את מעצרו בבית המשפט השלום בעכו.
נושאים קשורים: עכו, משטרת ישראל, בית הכנסת