מרכז אזורי לחינוך סייבר במסגרת תכנית מגשימים AI החלה לפעול בחטיבה העליונה רוגוזין ומציעה לבני הנוער הכשרה מקצועית בתחומי הסייבר

| עודכן: דצמבר 9, 2021

צילום: דוברות עיריית קריית אתא

בחטיבה העליונה "רוגוזין" החל לפעול מרכז סייבר איזורי במסגרת תוכנית מצויינות חדשה של פרוייקט "מגשימים AI" אשר מקנה לבני ובנות הנוער הכשרה איכותית והתמחות בתחומי מדעי הנתונים והבינה המלאכותית.

התכנית פותחה בשיתוף פעולה הדוק עם צה"ל וחיל המודיעין ובפרט עם יחידה 8200. "מגשימים AI" מעניקה לחניכיה את המצע הטוב ביותר ללימוד התחומים הכי מבוקשים בעולם ההייטק ובמסגרת התכנית לומדים משתתפיה כיצד לפתח יישומי בינה מלאכותית על ידי תכנות ב"פייתון", ובמהרה הופכים למומחי דאטה מיומנים. יתרונה של התכנית בולט בכך שבוגריה מקבלים הזדמנות ייחודית להתמיין ליחידות טכנולוגיה מהנחשקות והמבוקשות ביותר בצה"ל. למעשה, חניכים וחניכות שמסיימים את המסלול במגשימים AI, פותחים לעצמם דלת לעתיד מקצועי מזהיר ומבטיח, תחילה בשירות הצבאי ובהמשך, בחברות המובילות ביותר במשק. 

הלימודים בתכנית מתקיימים מדי שבוע, בשעות אחר הצהריים במשך שלוש שנים (כיתות י'-י"ב). בנוסף, החניכים משתתפים בימי שיא, מחנות קיץ ויוצאים לסיורים בחברות הייטק מהמובילות בארץ ובעולם, יוצרים פרויקטים אישיים בלווי מנטורים בתחום ועוד.  פעילות התכנית מותאמת להנחיות הקורונה המשתנות תדיר, כך שבמקרה הצורך ישנו מעבר מהיר ורצוף ללימוד וירטואלי ולקיום מקוון של שלל פעילויות התכנית.

עיריית קריית אתא מפעילה שלל תוכניות לימוד ייחודיות ורואה בתכנית "מגשימים AI" כלי חינוכי-חברתי נוסף המאפשר לבני הנוער בעיר להצטיין ולהיות בחוד החנית בתחום מדעי הנתונים.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *