בית חולים רמב"ם הודיע על סגירת אחת ממחלקת הקורונה בשל הירידה בתחלואה
מערכת כרמליסט | עודכן: אוקטובר 5, 2021

בעקבות הירידה בכמות המאושפזים חולי הקורונה ברמב"ם (26 חולים נכון להיום לעומת שיא של 70 חולים בגל הרביעי לפני שלושה שבועות) – הוחלט לסגור את מחלקת קורונה פנימית ב. החולים מרוכזים כעת בשתי מחלקות: כתר א' וטיפול נמרץ קורונה.