בעיריית קריית מוצקין מציינים את יום הגמלאי הבינלאומי

| עודכן: אוקטובר 3, 2021

צילום: דוברות עיריית קריית מוצקין

היום זהו יום הגמלאי הבינלאומי.

עם תחילת עונת נדידת הציפורים, חברי ״גמלאים ונהנים״ בקריית מוצקין יצאו הבוקר ליום כיף באגמון החולה להתרשם מהתופעה הנדירה שמתרחשת מדי שנה בחודשים אלו. ראש העיר, חיים צורי הגיע לברך את המטיילים וחילק להם כובעים: ״מוצקין, בראש שלי״. בין היתר יבקרו הגמלאים במצפה רס״ן איתן בלחסן ז״ל ואף יערכו סיור בגבול הצפון.

ראש העיר, חיים צורי: ״אני מאחל לכולם יום גמלאי שמח ומודה לכם על המעורבות שלכם בקריית מוצקין במסגרת גמלאים ונהנים ושמח שאתם מגלים בכל פעם מחדש את ארצנו היפה״.

צילום: דוברות עיריית קריית מוצקין


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *