המשטרה עצרה אתמול תושב הצפון בחשד שפרץ למספר כלי רכב וגנב מהם רכוש
מערכת כרמליסט | עודכן: ספטמבר 29, 2021
המשטרה פתחה בחקירה לפני חודש, עם קבלת מספר תלונות בדבר פריצות לכלי רכב בעכו.
חוקרי תחנת עכו פתחו בחקירה סמויה שכללה שימוש במגוון אמצעים טכנולוגיים כאשר בסיומה עצרו אתמול שוטרי ובלשי התחנה את החשוד, תושב שעב בן 48 בשעה שפרץ לשני כלי רכב בעיר.
בעת מעצרו נתפסו ברשותו ממצאים הקושרים אותו לעבירות המיוחסות לו.
בכוונת המשטרה לבקש היום את הארכת מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בעכו.