שוב מקרה מזעזע בחיפה, גבר כבן 40 נמצא הערב מוטל בביתו במצב ריקבון קשה, מספר ימים לאחר מותו
מערכת כרמליסט | עודכן: אוגוסט 1, 2021

ישראל שכטר מתנדב זק״א שטיפל בזירה: ״מדובר בגבר גלמוד כבן 40 שגר לבדו ונמצא ללא רוח חיים מספר ימים לאחר מותו. גופתו התגלתה לאחר שריח רע יצא מהדירה והציק לשכנים, הם הזעיקו את המשטרה והכיבוי, לאחר שפתחו את הדלת מצאנו את גופת המנוח במצב של איבוד צלם אנוש. מתנדבי זק״א צפון טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה.״
מתחילת השנה טיפלו מתנדבי זק״א בחיפה ב10 אירועים קשים של אנשים עריריים וגלמודים שנמצאו מוטלים בביתם ללא רוח חיים זמן רב לאחר מותם.
אם יש לכם שכן שגר לבדו אנא בדקו בשלומו, נקישה אחת בדלת פעם ביום תציל חיים