חגיגה תזונתית
מערכת כרמליסט | עודכן: יוני 24, 2021

צוות הדיאטניות של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי ציינו את שבוע התזונאיות הארצי. תעודות הוקרה הוענקו לנגה פרסמן טל ממרפאת לב הקריה וחני שטיינמץ ממרפאות יקנעם עמק השלום ורכסים
בתום תקופה מאתגרת בעקבות משבר הקורונה, במהלכה דאג צוות היחידה לתזונה ללוות את המטופלים מרחוק ולתת ייעוץ טלפוני ובוידאו צ'ט, התכנסו עשרות התזונאיות הקליניות של כללית ביחידה לתזונה קלינית מחוז חיפה וגליל מערבי, בחצר ביתה של ד"ר גלית גולדזק קוניק, מנהלת היחידה, בקיבוץ החותרים וציינו את שבוע התזונאיות הארצי.
המפגש כלל סדנת צחוק, איחולי הצלחה לדקלה אופיר – חברתן ליחידה במחוז שעברה לתפקיד מנהלת היח' לתזונה קלינית בבי"ח כרמל מקבוצת כללית.
כמו כן, הוענקו תעודות הוקרה לשתי דיאטניות מצטיינות: נגה פרסמן טל ממרפאת לב הקריה וחני שטיינמץ ממרפאות יקנעם עמק השלום ורכסים.
הן לא נמנעו גם מכיבוד עשיר, (מסתבר שגם דיאטניות נהנות כשיש אוכל טוב…)
