אמש בטקס "שירים לזכרם בכנסת"
מערכת כרמליסט | עודכן: אפריל 14, 2021
הילדה אלה חייט בתו של הכבאי דני חייט ז"ל שנספה באסון הכרמל, ריגשה את הקהל כשנשאה את דבריה: "אבא שלי היה כבאי. לוחם אש. הוא נהרג באסון הכרמל, כשזינק להציל את הצוערים שישבו באוטובוס שנלכד ונשרף. זה היה לפני קצת יותר מעשר שנים. גם אני בת קצת יותר מעשר, וקוראים לי אלה… בעצם, לא זכיתי להיות עם אבא, אבל אני מרגישה שאני מכירה אותו מהסיפורים שמספרים לי עליו. ולמרות שאני יודעת שהוא איננו, ושזה לא אפשרי, הלב שלי (כמו הלב של כל הילדים שאיבדו את אבא שלהם), תמיד ממשיך לקוות ש- מחר הוא יחזור…"