בני ציון עובר למיגון מלא: חדרי לידה פועלים, אלקטיבי בהשהיה
המרכז הרפואי בני ציון בחיפה יפעל מחר במתכונת חירום מלאה. המחלקות הועתקו למבנים ממוגנים, הפעילות האלקטיבית הופסקה, והמיון פועל במיגון. חדרי לידה, פגייה ותינוקייה ממשיכים לתת מענה רציף במרחבים המוגנים.
מערכת כרמליסט | עודכן: מרץ 1, 2026

המחלקות הועתקו למבנים ממוגנים, הפעילות האלקטיבית הופסקה, והמיון פועל במיגון.
חדרי לידה, פגייה ותינוקייה ממשיכים לתת מענה רציף במרחבים המוגנים.
עד להודעה חדשה הופסקה הפעילות האמבולטורית והאלקטיבית, כולל מרפאות אשפוז יום וניתוחים שאינם דחופים. במקביל, פעילות חיונית ממשיכה כסדרה – ובה דיאליזה וניתוחים דחופים מצילי חיים. חדר המיון פועל במיגון מלא, והציבור מתבקש להגיע רק במקרים דחופים.
חדרי הלידה, הפגייה והתינוקייה ממשיכים לפעול מתוך המבנה הממוגן והמרחבים המוגנים, תוך ליווי מקצועי מלא.
מנכ"ל המרכז, פרופ' אוהד הוכמן, ציין כי הנהלת בית החולים מקיימת קשר שוטף עם חמ"ל משרד הבריאות ופיקוד העורף, וכי הצוותים מכלל הסקטורים פועלים במסירות להענקת שירות מיטבי גם בתנאי חירום.