מקרה מזעזע בחיפה: גופת אישה נמצאה מוטלת בדירה בעיר כחודשיים לאחר שנפטרה, במצב של איבוד צלם אנוש
הבוקר סמוך לשעה 11:00 התקבל דיווח במוקד זק״א על גופה שנמצאה במצב ריקבון בבית בחיפה. מוטי בוקצ'ין, דובר זק"א: מתנדבים שפעילים בזק״א 30 שנה מתארים את זה כאירוע הכי קיצוני שהם חוו-
מערכת כרמליסט