מבזקי חדשות

18 אפריל, 2024

למרכז הרפואי לגליל בנהריה הובאו 14 נפגעים מהיישוב ערב אל-עראמשה שבגבול הצפוני. שניים מהם מוגדרים במצב קשה, אחד בינוני והשאר קל. עם קבלת הפצועים הוכרז במרכז הרפואי נוהל אר"ן (אירוע רב נפגעים) שלב א'.

דוברות רמב"ם:מחר בבוקר בין השעות 8-11 יתקיים ברמב"ם תרגיל של אירוע רב נפגעים. (התרגיל תוכנן ע"י פיקוד העורף כחלק מהתכנית השנתית של מוכנות בתי חולים, ולא כתגובה לאירועים האחרונים בצפון). במהלך התרגיל צפוי עומס רב בחדר המיון ובכניסות לבית החולים, וכן בחנייה של בית החולים. הציבור נקרא לגלות סבלנות לזמני טיפול הומתנה ארוכים מהרגיל בחדר המיון. הפעילות של מרפאות החוץ השונות תתקיים כסדרה.

רפאל נמצאת בפעילות רציפה לתמיכה במאמץ המלחמתי. היום יום חמישי, ה-18/4 בשעות הבוקר, יתקיימו בשטח מכון דוד בקריות ניסויים מתוכננים ומבוקרים במהלכם עשוי להשמע רעש. גורמי ההצלה והביטחון מעודכנים על הפעילות, נמצאים איתנו בקשר שוטף ויעדכנו בכל אירוע אמת.אנו מתנצלים על אי הנוחות.

VOD

תושב חיפה דקר נהג על רקע מריבה בכביש ונעצר

רכב עלה באש בכביש החוף בעקבות תאונה

תרגיל "עלות השחר": הכנה מוקדמת לקיץ בחיפה

מעצר חשוד באינוס בנהריה

"להבות מהחלונות"-שריפה בדירה ברמות רמז בחיפה

תל אפק והגנים הלאומיים בתפוסה מלאה בשבת

דוברות מד"א: בשעה 11:10 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על תאונת דרכים בין רוכב אופנוע לרכב פרטי בשדרות ירושלים בקרית ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח רמב"ם נער בן 17 במצב בינוני עם חבלות ראש וגפיים.

בן 12 מהצפון ברח מביתו ואותר בנתב"ג!

"ראלי מכוניות" פראי בכיכר העיר בעכו

דקר את אחיו החורג ונמלט מהמקום

מרהיב: קו החוף של חיפה בעננות פסטורלית

בית המשפט זיכה את השוטר שירה למוות בסלומון טקה